مدیر روستا:حساسیت بازی مقابل مس سرچشمه بیش از تراكتورسازی و سپاهان است
نوشته شده توسط : swot

علی اصغر مدیروستا دوشنبه شب در كنفرانس خبری قبل از بازی در جمع خبرنگاران افزود: بازی سختی پیش رو داریم و به بازیكنان تاكید كرده ام از دست كم گرفتن حریف به دلیل جایگاه ته جدولی اش خودداری كنند و یك بازی منطقی و معقول ارایه دهند.

وی گفت: اختلاف چندانی با این تیم در جدول رده بندی نداریم، اما با گرفتن سه امتیاز این بازی می توانیم چند پله در جدول رده بندی صعود كنیم.

مدیرروستا اظهارداشت: تمرینات خوبی در طول هفته انجام دادیم و اگر بازیكنان تاكتیك های داده شده به آنها را به خوبی در زمین مسابقه عملی كنند، یقینا برتری از آن شهرداری خواهد بود.

وی اضافه كرد: شهرداری با دو برد متوالی می تواند نگرانی های موجود در بین فوتبال دوستان تبریزی را كاهش دهد، از این رو با تمام توان و تلاش در بازی پا به میدان خواهیم گذاشت.

مدیرروستا با اشاره به تعطیلات پس از هفته بیست وششم، افزود: این تعطیلات هرچند به ضرر برخی از تیم ها خواهد بود، اما برای تیم هایی مثل شهرداری كه بدنسازی خوبی نداشته اند مفید واقع خواهد شد.

وی همچنین از برپایی اردوی آمادگی در این تعطیلات خبر داد و گفت: به احتمال بسیار زیاد این اردو در یكی از شهرهای آنتالیا و یا دبی برگزار می شود و شانس آنتالیا بیشتر است.

شهرداری ساعت 15 امروز و از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در تبریز از مس سرچشمه پذیرایی می كند.

7233/587





:: برچسب‌ها: د , باغ , سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: